Subjectes del projecte

Els subjectes objecte de la intervenció psicopedagògica són un grup de 8 alumnes adults ( 3 dones i 5 homes) que assisteixen a classes d´ alfabetització durant 4 hores setmanals.


-Malika, dona marroquina de 27 anys, fadrina.
- Modou Fall, home senegalès de 39 anys.
- Hector, prové de l´Equador, ja fa uns anys que va a classe d´alfabetització i és l´alumne més avançat.
- Bassirou Seck, senegalès. Fa 15 anys que viu a Espanya però fins ara no s´havia plantejat aprendre a llegir i escriure.
- Amina Seck, esposa de Bassirou, fa uns mesos que va venir a viure aqui amb el seu marit. Té 49 anys.
- Ramata, prové de Gàmbia, fa 5 anys que viu aquí. Parla prou bé en castellà, però fa pocs mesos que assisteix a classe i les obligacions familiars li impedeixen portar una continuitat d´assistència a les classes. Té 31 anys.
- Hassan, de Marroc. Té 47 anys. Ell havia anat a classes al Marroc i sap escriure un poc en àrab.
- Mohamed, de Marroc, té 43 anys. Mai no havia estudiat, parla àrab però no el sap escriure. Té 43 anys.

Aquests alumnes, a més d´ aprendre lectoescriptura, estan aprenent la llengua espanyola, ja que tots ells són immigrants que han arribat més o menys recentment al nostre país. Hi ha quatre alumnes del Marroc, dos de Senegal, un de Gàmbia i un d´ Equador.
És important remarcar que totes aquestes persones han vingut al nostre país a treballar, no a aprendre una nova llengua i això condiciona les seves necessitats per aprendre llengua.

No hay comentarios: